
نرمافزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم
نرم افزار حسابداری سپیدار ، محصول سپیدار همکاران سیستم ، شامل مجموعه ای از نرمافزارهای مالی ویژه کسب و کارهای کوچک تا متوسط است. این نرمافزار حسابداری با توجه به نیاز شرکتها در حوزههای خدماتی، بازرگانی، تولیدی ، پیمانکاری و پخش تولید شده است و به شما کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار خود را به سادگی و هوشمندانه مدیریت کنید.
اطلاعات به هنگام مالی ، تاثیر عمدهای در تصمیم گیریهای صحیح و به موقع بنگاهها دارد. نرم افزار حسابداری سپیدار میتواند علاوه بر نگهداری و کنترل حسابهای مختلف، گزارش وضعیت و نتایج تمام عملیات منسجم مالی را نیز ارائه کند. همچنین طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهارنامه بدون صرف وقت زیاد ، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست ، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده میشود.
برای دریافت کاتالوگ نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم اینجا کلیک کنید.
نرم افزار سپیدار ، محصولات سپیدار ، دانلود نرم افزار سپیدار ، قیمت نرم افزار سپیدار
نرم افزار سپیدار ، محصولات سپیدار ، دانلود نرم افزار سپیدار ، قیمت نرم افزار سپیدار ، آموزش رایگان نرم افزار حسابداری سپیدار ، نمایندگی نرم افزار سپیدار در استان قم ، نمایندگی سپیدار قم ، نرم افزار حسابداری پیمانکاری ، نرم افزار حسابداری پخش ، نرم افزار حسابداری تولید ، نرم افزار حسابداری بازرگانی ، نرم افزار حسابداری خدماتی ، نمایندگی سپیدار ساوه ، نمایندگی سپیدار تهران ، نمایندگی سپیدار اراک ، نمایندگی سپیدار کاشان ، نمایندگی سپیدار کرج ، نمایندگی سپیدار دلیجان ، نمایندگی سپیدار ، تخفیف نرم افزار حسابداری سپیدار ، دمو سپیدار ، دانلود دموی نرم افزار سپیدار ، نرم افزار سپیدار ، محصولات سپیدار ، دانلود نرم افزار سپیدار ، قیمت نرم افزار سپیدار ، آموزش رایگان نرم افزار حسابداری سپیدار ، نمایندگی نرم افزار سپیدار در استان قم ، نمایندگی سپیدار قم ، نمایندگی سپیدار ساوه ، دموی رایگان نرم افزار حسابداری سپیدار
بستههای حسابداری سپیدار
بسته حسابداری بازرگانی سپیدار این امکان را به شما میدهد تا در هر لحظه بتوانید موجودی انبار خود را کنترل کنید و با استفاده از امکان مدیریت پیام از حداقل موجودی خود و نقطه سفارش مطلع شوید.
همچنین استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد خرید و فروش روزانه خود را بررسی و در جریان آخرین تحولات کسب و کار خود قرار بگیرید.
گزارشهای مرور فروش به شما امکان میدهد کالاهای پر فروش و سود آورتر خود را شناسایی کنید . این موضوع برای ثبت سفارشها در زمان مناسب برای خرید این دسته از کالاها ضروری است.
فرآیند فروش و پخش، با تعداد زیاد مشتریان، پراکندگی جغرافیایی آنان و حجم زیاد عملیات روزانه از جمله مواردی است که شرکتهای پخش با آن مواجه هستند و برای پاسخگویی مناسب و بهموقع، نیازمند افزایش دقت و کارایی هستند.
نرم افزار پخش مویرگی سپیدار پاسخی یکپارچه برای شرکتهایی است که عملیات فروش و توزیع مویرگی را در کنار سایر انواع فروش بهعنوان یک بخش بسیار مهم عملیات فروش خود دارند و میخواهند آن را بهشکل متمرکز، یکپارچه و انعطافپذیر مدیریت کنند
نرم افزار پخش و سفارش گیری سپیدار تمام فرآیندهای فروش سرد، پخش گرم، فروش درب کارخانه و فروش عمده را را از سفارشگیری تا توزیع و تسویه حساب پشتیبانی میکند.
با بسته تولیدی سپیدار امکان محاسبه و قیمتگذاری کالاهای تولید شده وجود دارد. همچنین میتوانید به تفکیک هر کالا، سود یا زیان فروش آن کالا را برآورد کنید.
این بسته به شما امکان میدهد تا از آخرین موجودی انبار محصول و مواد اولیه خود با خبر شوید و با استفاده از امکان مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه خود را شناسایی کنید.
استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد تولید و فروش روزانه خود را بررسی کرده و در جریان آخرین تحولات و انحرافات فرآیند تولید خود قرار بگیرید.
با استفاده از بسته خدماتی سپیدار امکان تعریف و صدور فاکتور خدمت وجود دارد. بر این اساس میتوانید کالا و خدمات متفاوت با قیمتهای مختلف را در انواع متفاوتی از فروش به مشتریان عرضه کنید.
استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشات فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد درآمد ناشی از خدمات را به صورت روزانه بررسی کنید.
گزارشهای مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را میدهد و میتوانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید.
نرمافزار حسابداری پیمانکاری سپیدار ، ابزاری قدرتمند جهت مدیریت مالی همزمان چندین پروژه پیمانکاری است. با استفاده از بسته پیمانکاری میتوانید بهای تمام شده هر پروژه و قراداد را در لحظه محاسبه کرده و با مقایسه با درآمدهای ناشی از صورت وضعیتهای تایید شده به سود و زیان هر فعالیت، قراداد و پروژه دست پیدا کنید.
همچنین شما میتوانید انحرافات هزینهای و میزان کارایی هر مدیر پروژه را با مقایسه هزینههای ثبت شده و هزینههای برآورد شده هر پروژه اندازهگیری کنید.
امکانات گزارشگیری متنوع در این بسته به شما امکان میدهد تا به تفکیک قراداد و پروژه کارت پیمان را استخراج و میزان وصول و پرداخت به ازای هر قراداد و پروژه را شناسایی کنید و از مبالغ تسویه نشده هر پیمان هم مطلع شوید.
نرم افزار سپیدار ، محصولات سپیدار ، دانلود نرم افزار سپیدار ، قیمت نرم افزار سپیدار ، آموزش رایگان نرم افزار حسابداری سپیدار ، نمایندگی نرم افزار سپیدار در استان قم ، نمایندگی سپیدار قم ، نمایندگی سپیدار ساوه ، نمایندگی سپیدار تهران ، نمایندگی سپیدار اراک ، نمایندگی سپیدار کاشان ، نمایندگی سپیدار کرج ، نمایندگی سپیدار دلیجان ، نمایندگی سپیدار ، تخفیف نرم افزار حسابداری سپیدار ، دمو سپیدار ، دانلود دموی نرم افزار سپیدار
سیستمهای نرمافزار سپیدار
نرم افزار حسابداری سپیدار ، در هر بسته سیستم های حسابداری متنوعی جهت رفع نیاز های مشتریان پیش بینی کرده است :
طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با نرمافزار حسابداری سپیدار پاسخ داده می شود. این سیستم:
- چهار نوع کدینگ پیش فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری در اختیار شما قرار میدهد.
- ثبت دفاتر قانونی را به سادهترین روش ممکن برای شما فراهم میکند.
- عملیات پرحجم پایان سال مالی را به صورت اتوماتیک انجام میدهد.
- گردش حساب و مانده حساب را در تمامی سطوح، به تفکیک دلخواه به شما ارائه می دهد.
- تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه در عملیات تجاری و صدور سند تسعیر ارز را به سادگی انجام می دهد.
برخی از ویژگی های سیستم حسابداری سپیدار :
- طبقه بندی حسابها در سطوح گروه، کل، معین و تفصیلی
- تعیین ویژگی و مشخصات حسابهای معین به صورت ریالی و ارزی
- امکان پیگیری و ردیابی اطلاعات و ماهیت حسابها
- امکان صدور سند کل برای نوشتن دفاتر قانونی بر اساس آئین نامه ثبت دفاتر مکانیزه وزارت دارایی
- امکان گزارش گیری از سطوح کلی تا ریزترین سطح به صورت کلی یا به تفکیک دلخواه کاربر
سیستم مشتریان و فروش نرم افزار سپیدار بر اساس واقعیتهای بازار و شناخت کامل فرآیندهای کسب و کار طراحی شده است. با استفاده از این سیستم شما میتوانید فعالیتهای فروش و پاسخگویی به مشتریان را در کوتاهترین مدت و به آسانی سامان بدهید. همچنین میتوانید اطلاعات به روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان در دسترس داشته باشید و اعتماد مشتریانتان را به خود جلب کنید.
برخی از امکانات این سیستم به شرح زیر است:
- تعریف انواع مختلف فروش و صدور اعلامیه قیمت بر اساس نوع فروش
- صدور صورت حساب مشتریان
- محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده
- امکان راس گیری فاکتورهای هر مشتری
- یکپارچگی اطلاعات بین انبار و فروش
- امکان تقسیط کل یا قسمتی از مبلغ فاکتور در تعداد اقساط دلخواه کاربر
- امکان استفاده از حالتهای متعدد گزارشگیری(در قالب گزارش مرور)
- امکان تهیه فایل خرید و فروش فصلی، نمودارهای فروش(ماهانه/روزانه)، سود و زیان فروش، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و گزارش تجزیه سنی بدهکاران
نرم افزار پخش و سفارش گیری سپیدار ضمن مدیریت کاراتر امکانات زیر را در اختیار شما قرار می دهد:
- امکان ثبت منطقه و مسیر و برنامه ریزی ویزیت ها بر اساس آنها
- امکان مشخص کردن سقف فروش برای هر کالا و به ازای هر ویزیتور
- امکان مشخص کردن کردن خط فروش برای کالاها
- امکان تعریف تخفیفات خطی، پلکانی، مبلغی، درصدی، اشانتیون، بسته محصول و در سطح کل فاکتور
- امکان تعریف مدلهای مختلف پورسانت
- امکان ثبت سفارش بر اساس کنترلهای تعریف شده توسط ویزیتور با استفاده از موبایل و انتقال خودکار به نرم افزار سپیدار
- امکان تایید سفارش یا درخواست برگشت کالا توسط مدیر یا سرپرست فروش
- امکان تهیه لیست توزیع سرد بر اساس سفارشات فاکتور شده
- امکان تهیه لیست توزیع گرم بر اساس کالاهای بارگیری شده در ماشین حمل
- امکان تهیه لیست وصول فاکتورهای تحویل شده به مشتری بر اساس مدل توافق شده وصول
- امکان تهیه گزارش به صورت طبقه بندی شده از تمامی اطلاعات ثبت شده مانند کالاهای پرفروش یا مناطق
امکانات اپلیکیشن سفارش گیری سپیدار :
- اطلاع از برنامه روزانه بازدید که توسط مدیر فروش آماده شده است.
- امکان دسترسی به کالاها، موجودی آنها در انبار به همراه واحد سنجش و آخرین قیمت
- مشاهده لیست مشتریانی که امکان فروش به آن ها وجود دارد؛ مشاهده لیست تمامی سفارشات و سفارشات برگشتی
- کاربران برای ثبت سفارشات فروش یا برگشت از فروش نیازی به اینترنت در لحظه ندارند و می توانند به صورت آفلاین سفارشات خود را در اپلیکیشن ثبت و در پایان روز پس از اتصال به اینترنت تمامی آن ها به صورت یکجا به سمت سرور ارسال کنند.
دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها است. سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار، با محاسبه فرآیند ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان، مدیریت انبار را برای شما تسهیل میبخشد. عمده ترین ویژگیهای این سیستم به شرح زیر است:
- امکان قیمتگذاری موجودی کالای انبار در زمانهای دلخواه و به روش میانگین موزون
- یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
- امکان انبارگردانی
- امکان تعیین نقطه سفارش کالا و اطلاع آن از طریق پیامک
- کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
- ردیابی یک عامل تفکیک کننده (تاریخ انقضا یا سری ساخت یا حواله انبار یا ….) مواد یا محصولات در هر انبار برای اسناد ورودی و خروجی و کنترل در زمان فروش
- نمایش موجودی کالا در سطح شرکت و انبار به تفکیک عامل ردیابی کالا، واحدهای سنجش اصلی و فرعی کالا
- محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات
- نگهداری تصویر کالا
- امکان ارسال پیامک در هنگام خروج کالا
وجه نقد مهمترین دارایی شرکت و مدیریت وجه نقد اساس تجارت است. علاوه بر این، یادآوری سررسید چکهای پرداختی و دریافتی و نیز صرف مدت زمان زیاد جهت تهیه صورت مغایرت بانکی از دغدغههای مدیریت است. شما برای کاهش ریسک، صرفهجویی در زمان و مدیریت وجه نقدتان، نیازمند سیستمی قوی و در عین حال ساده و روان هستید. سیستم دریافت و پرداخت سپیدار، امکانات زیر را برای مدیریت وجه نقد در اختیار شما قرار میدهد:
- گزارش از مانده و گردش حسابهای بانکی و صندوق به تفکیک
- دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت خوان
- امکان راسگیری دریافتها و پرداختها
- دریافت و پرداخت چکهای تضمینی
- امکان تسویه دستگاه کارت خوان
- چاپ چک و کلر بانک
- ثبت تمامی فرایندهای گردش چک
- لیست چکهای سررسید شده و در جریان وصول
- کنترل مانده منفی حسابهای بانک و صندوق
- تهیه مغایرت بانکی خودکار برای هر حساب
محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان یکی از مهمترین و در عین حال زمان برترین محاسبات بخشهای مالی و اداری هر شرکتی است. اگر بتوانید دستمزد کارکنان را به صورتی منظم و با رویهای یکسان پرداخت کنید و همچنین اطلاعات عوامل را به گونهای بایگانی کنید که علاوه بر دسترسی آسان، بتوانید گزارش های متنوعی هم از آنها تهیه کنید، از یک سو میزان رضایت کارکنانتان افزایش پیدا میکند و از سوی دیگر تعاملتان با مراکز و سازمانهای مرتبط(مانند بیمه، دارایی و…)تسهیل خواهد شد. با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد سپیدار شما میتوانید:
- اطلاعات کارکنانتان را به صورت کامل ثبت کنید.
- دیسکتهای قانونی بیمه و مالیات را با فرمتهای مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی تهیه کنید.
- مالیات را به سه روش محاسبه کنید.
- سیستم حقوق و دستمزد را به سیستم ورود و خروج کارکنان متصل کنید.
- دیسکت پرداخت حقوق را برای تمامی بانکها تهیه کنید.
- از یک سیستم به روز استفاده کنید که با آخرین تغییرات قوانین منطبق میشود.
سیستم تولید سپیدار امکان محاسبه بهای تمامشده مواد اولیه را به سادگی در اختیار شما قرار میدهد. اطلاع از بهای تمامشده کالاها به شما کمک میکند تا از اتلاف منابع جلوگیری کنید، بر اساس برآورد دقیق هزینههای تولید نسبت به قیمتگذاری بهینه محصولات اقدام کنید و در نهایت، امکان رقابتپذیری محصولات خود را با سایر رقبا افزایش دهید.
برخی از امکاناتی که این سیستم در اختیار شما قرار میدهد عبارت است از:
- با آگاهی از انحراف مصرف مواد و محل ضایع شدن تولیدات در فرایند تولید اتلاف مواد اولیه خود را کاهش دهید.
- از طریق کنترل خروج مواد اولیه از انبار و ورود محصولات به انبار، کنترل داخلیتان را افزایش دهید.
- با اطلاع از کفایت موجودی انبار مواد اولیه جهت تولید محصول، برنامهریزی دقیقی برای خرید مواد اولیه خود داشته باشید.
- بهای تمامشده حقالعملکاریها را محاسبه کنید.
- بهای تمامشده محصولات تولید شده را سادهتر و دقیقتر محاسبه کنید.
سیستم دارایی ثابت (اموال) نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم برای تمامی شرکتهای بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری که نیاز به مدیریت دقیق و سریع اموال و داراییها خود دارند ایجاد شده است.
این سیستم به شما کمک میکند تا :
- استهلاک داراییهای خود را به موقع و دقیقتر محاسبه کنید
- گزارش گیری دقیقتر و سریعتری از داراییهایتان داشته باشید
- پلاکگذاری و طبقهبندی داراییهایتان را به سادگی انجام دهید
- مدیریت تحصیل، تبدیل و جابجایی اموال را سادهتر انجام دهید
- ردیابی تحویلگیرندگان دارایی را سادهتر انجام دهید
سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدار، علاوه بر سادگی، امکان ثبت، طبقهبندی و گزارشدهی دقیق ، ابزاری قدرتمند برای مدیریت مالی همزمان چندین پروژه پیمانکاری است. این سیستم با گزارش کاربرگ قرارداد به شما کمک می کند تا در هر لحظه اطلاع دقیقی از وضعیت عملکرد هر قرارداد داشته باشید. هم چنین بتوانید به موقع دیسکت فایل خرید و فروش فصلی و صورت وضعیت های خود را مطابق با آخرین تغییرات قانونی ارائه دهید. برخی از امکانات سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدار به شرح زیر است:
- گزارش گیری هزینههای انجام شده به تفکیک عوامل هزینه
- کنترل وجوه نقد دریافتی و پرداختی
- کنترل قراردادها و صورت وضعیتهای دریافتی
- تهیه کارت پیمان
- گزارش گیری از میزان تایید شده هر صورت وضعیت
- ثبت الحاقیه، دستور کار وصورت جلسه برای هر قرارداد با توجه به سقف مجاز هر قرارداد
- مدیریت صمانت ها با امکان ثبت ضمانت نامه ها به تفکیک هر قرارداد
کنترل حضور و غیاب کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. تردد این افراد دربرگیرنده دو بخش کلی ثبت و کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. بخش اول با ابزارهای سختافزاری و بخش دوم با ابزارهای نرمافزاری مدیریت میشود. با توجه به ماهیت هر کسب و کار نیز، رویه و روال فرآیندهای تردد متفاوت است.
با توجه به این نیازمندیها، دستگاه حضور و غیاب پایوفای با بهرهگیری از تکنولوژیهای به روز و به صورت بومی طراحی شده است. این سختافزار قدرتمند امکان ثبت، ردگیری و گرفتن گزارشهای مربوطه به تردد در هر منطقه جغرافیایی و به شیوه دلخواه را ارائه میدهد. به منظور گزارشگیری دقیق از آخرین وضعیت تردد،ارتباط یکپارچه نرم افزارهای سپیدار و مدیریت تردد شکل گرفته است. یکپارچهسازی سختافزار و نرمافزار مدیریت حضور و غیاب با سیستم حقوق و دستمزد سپیدار به کسب و کارها کمک میکند تا به صورت متمرکز و به دور از هرگونه خطا و دوبارهکاری، مدیریت تردد را پیادهسازی کنند.
نرم افزار سپیدار ، محصولات سپیدار ، دانلود نرم افزار سپیدار ، قیمت نرم افزار سپیدار ، آموزش رایگان نرم افزار حسابداری سپیدار ، نمایندگی نرم افزار سپیدار در استان قم ، نمایندگی سپیدار قم ، نمایندگی سپیدار ساوه ، نمایندگی سپیدار تهران ، نمایندگی سپیدار اراک ، نمایندگی سپیدار کاشان ، نمایندگی سپیدار کرج ، نمایندگی سپیدار دلیجان ، نمایندگی سپیدار ، تخفیف نرم افزار حسابداری سپیدار ، دمو سپیدار ، دانلود دموی نرم افزار سپیدار
جهت مشاوره رایگان، ثبت سفارش و یا درخواست دمو نرم افزار سپیدار فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند. در عین حال می توانید از شماره تلفن های درج شده برای برقراری ارتباط با کارشناسان آرنیکا استفاده کنید.
تماس با ما
ما معتقدیم که سرویس دهی مناسب و اصولی به همان اندازه عرضه محصول با کیفیت حائز اهمیت است و می دانیم آنچه یک محصول مطلوب را به یک محصولی محبوب تبدیل می کند عرضه جذاب، سرویس دهی اصولی و پشتیبانی موثر است. از همین رو همیشه آماده ایم تا برای حصول نتیجه بهتر پای حرفهای شما بنشینیم، از طریق فرم تماس و راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.
- شعبه یک : قم ، بلوار نواب صفوی ، بعد از کوچه 10 ، پلاک 193
- 02536200072 - 02536565245
- 09399547354
- info@arnikaware.ir
- شعبه دو: تهران، میدان ولیعصر، خیابان ملایی، پلاک 7 ،طبقه همکف، واحد 3
- 021-91331124
- 09203620072
- info@arnikaware.ir