پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار اهمیت بالایی دارد. در این ویدئو با نحوه تهیه نسخه پشتیبان نرم افزار سپیدار در بستر ابر آمد آشنا می‌شویم.

بسیاری از مشتریان نرم افزار سپیدار برای ذخیره نسخه پشتیبان (Backup) خود از Drop Box استفاده می‌کنند. اما به تازگی Drop Box به تمامی کاربران خود اعلام کرده است که تنها تا تاریخ ۱۲ بهمن ماه از ویندوز xp پشتیبانی می‌کند. بنابراین بعد از این تاریخ، ارتباط نرم‌افزارهای سپیدار و دشت با سرور Drop Box قطع شده و امکان آپلود نسخه پشتیبان از طریق نرم‌افزار وجود ندارد.

با توجه به اینکه ممکن است موضوع ذخیره نسخه پشتیبان (Backup) مشتریان سپیدار با اختلال مواجه شود، ما راهکار جدیدی برای شما داریم. شما از این پس می‌توانید از فضای ابرآمد برای ذخیره نسخه‌های پشتیبان خود استفاده کنید.

اگر الان از فضای Drop Box برای پشتیبان‌گیری استفاده می‌کنید، می‌توانید با ثبت نام در سایت ابرآمد با توجه به میزان فضای متناسب با کسب و کارتان، از خدمات فضای ابری استفاده کنید.

در این ویدیو شما می‌توانید به شکل مرحله به مرحله با نحوه انجام کار آشنا شوید.

تماس با ما

ما معتقدیم که سرویس دهی مناسب و اصولی به همان اندازه عرضه محصول با کیفیت حائز اهمیت است و می دانیم آنچه یک محصول مطلوب را به یک محصولی  محبوب تبدیل می کند عرضه جذاب، سرویس دهی اصولی و پشتیبانی موثر است. از همین رو همیشه آماده ایم تا برای حصول نتیجه بهتر پای حرفهای شما بنشینیم، از طریق فرم تماس و راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :